dom brukar spränga toastolarna på skolan där jag går, folk klottrar och tar datorer. det var några som körde in i fritidsgård med en bil och krossade halva fritidsgården. där rök hundratusen kronor på det.
Förstörs/ Vandaliseras?
↗ till inläggetPå vår skola var det någon som satte eld på ett förråd så att det brann ned. Tyvärr så var alla de nya fotbollsnäten där inne så det tog jättelångt tid innan vi fick nya igen. Det hände för lite mindre än ett år sedan.
Ja, vi går på samma skola så det stämmer bra det du säger. Kan tillägga att det är någon/några som har klottrat ner en vägg på en av byggnaderna ett antal gånger. :(
100 000 kr har slösats på fönsterutor bara 2005/2006
samt övervakningskameror har satts upp.
Annars är det inte så mycket klotter som för några år sedan då det klottrades typ 1 gång i månaden.
↗ till inläggetJa, gör man det på er skola?
Hos oss gör man det, tyvärr. Man kastar stink bomber o klottrar o liknande. Fattar inte vad som e så bra med det.. :angry:
På min skola har vi inga sådana problem.
På min skola har det hänt relativt lite dylika angrepp. En fredag hade någon fått för sig att det skulle vara roligt att låta kranen rinna över helgen och när den första läraren kom till skolan på måndag var hon minst sagt chockad när hon fick reda på att kranen runnit i nästan tre dagar.
↗ till inläggetPå min skola har det hänt relativt lite dylika angrepp. En fredag hade någon fått för sig att det skulle vara roligt att låta kranen rinna över helgen och när den första läraren kom till skolan på måndag var hon minst sagt chockad när hon fick reda på att kranen runnit i nästan tre dagar.
samma sak har hänt på min skola
på min skola brukar de bara sno nåra datorer och en gång snodde dom xboxet :angry: innan jag ens kommit upp på högstadiet :angry: och jag är säker på att det är städarna som snor allt
men visst så förstör många också skolan.
Perisoreus: samma sak hände på vår skola men de som gjorde det glömde täppa för så att det inte rinner över.
↗ till inläggetPå min skola har det hänt relativt lite dylika angrepp. En fredag hade någon fått för sig att det skulle vara roligt att låta kranen rinna över helgen och när den första läraren kom till skolan på måndag var hon minst sagt chockad när hon fick reda på att kranen runnit i nästan tre dagar.
Det har aldrig hänt på min skola som tur är.
På min skola har många fönster slagits sönder och lite klotter blir det ibland annars relativt lite.
Min skola vandaliseras direkt inte.
Kanske lite klotter här & där.
på våran skola är det typ massa 15 till 18 åringar på kvällar so m klottrar mm
Min skola är mest utsatt för Klotter.
"pimp 431 bifrost" står det överallt.
PÅ våran skola e d typ inget klotter å sånnt bara nårra 6or typ som går å köper sprayfärgburkar i den närbelägna fäghandeln å klottra ner dörrarna till omklädningsrummen mm...
Klotter finns det inte på min skola men det är många som skräpar ner. :(
klotter finns det inte på min skola bara här och där men det har inte kommit några 18 åringar
↗ till inläggetPÅ våran skola e d typ inget klotter å sånnt bara nårra 6or typ som går å köper sprayfärgburkar i den närbelägna fäghandeln å klottra ner dörrarna till omklädningsrummen mm...
Då är det ju klotter i din skola.
vi har haft en del inbrott och så brukar folk klottra lite här och där
Nu senast i tisdags var det massa klotter vid entrén.
[ÄNDRAT]
↗ till inläggetJa, gör man det på er skola?
Hos oss gör man det, tyvärr. Man kastar stink bomber o klottrar o liknande. Fattar inte vad som e så bra med det.. :angry:
man gör det på vår skola med..nåra i 7:an brände sönder fotbollsnäten och sparkade sönder staket och brevlådor