thepyramid Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Lagt uppp min och min kompis LEGO-film! Den är animerad i LEGO etc. och är en skräck/komedi film. Titel: The Pyramid Handling: Två Upptäcktsresande och en kameraman är på väg till Egypten för att forska i gamla pyramider. Dessvärre kraschar planet, och nu börjar jakten på hjälp. De hittar till en gammal pyramid. Dom beslutar sig för att gå in, och där väcker dom något som dom inte trodde var möjligt. Copyright © Fangoria Films. LADDA NED - http://rapidshare.de/files/11387177/The_Pyramid_.wmv.html OFFICIELL HEMSIDA - www.thepyramid.webb.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Woooow! Grymt nice! Ruskigt bra gjord! Beroende! Vill ha mer ;( Den var ruskigt bra kan jag säga =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Små konstig ^^' Lite halvkonstig engelska men ja. Intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) inte så bra Redigerat 23 Januari 2006 av brunhilde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Den va faktist bra =) du måste gilla lego ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 fett bra :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.