Mighty Adam Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 jag har hittat allt ni har hittat förutom Gold bar & peach kart men jag har hittat santas hat :cool: jag har hittat cowboy hatt, santa hat, ren hornen och massa mer. typ 10 mario och luigi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 har hittat 1 gold bar,1 heli och 1 radiostyrd mario kart och ett flertal meteoriter har hittat 1 gold bar,1 heli och 1 radiostyrd mario kart och ett flertal meteoriter och en happy new year båge till hunden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hedeankan Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 jag har hitta dom 3 grängerna och en alien leksak.(fast mina hundar är rädda för den).. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 (redigerat) Har typ ingenting av värde. Möjligtvis en raket. Men det bästa är väl Luigi hatten. [EDIT] Jag har hittat en lejon grej Redigerat 29 November 2006 av Master_Adi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg