💬
Logga in
Fuska.se

Vad Man Höll På Med När Man Var Liten

46 svar · startad

jag höll på mycket med pokemon och la ner alla pengar på det...

Nivå 9 · Veteranfuskare

passar inte så bra i detta forum... flyttar...

Pokemon kort? Var absolut något jag var tvungen att samla på.

15:- för fem kort var det då på min tid. Nu är det väl 50:- va?

Men annars så spelade jag faktiskt kula då jag var 9-10 år. Var en trend i skolan och ja. Det var jäkligt skoj. ^^

Nivå 7 · Fuskare

i min skola med... fast vissa gick runt o snodde andras kulor....

-BUÄÄÄÄHH!!!!

så den stängde ner både kulor, och goggos och såna där aliens lr va dem nu heter oxå...

alla fick astråkigt och tog med sej gameboy till skolan haha, sen stängde dem av det med, så kom dem med samlarkort, sen stängde dem av de med, till sist blev de inget mer, eftersom skolan skaffade nya basket-korgar, och fotbollsmål

25 Jan 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Pokemonkort, men jag köpte aldrig det själv.

Först fick jag ett kort från en i skolan, Robin heter han.

Det var en Machop, tror jag.

Sedan bytte jag med en annan så att han fick Machopen och jag fick två andra kort.

Så fortsatte det så, och Vips!

Jag hade 50 kort.,... =)

Efter det fick jag Pokémonkort på Julafton och på min födelsedag av mina föräldrar... =)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Pokémon Mario och sånt Nintendo-skit.

Nu hänger jag hellre med Star Wars.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Spelade olika spel på olika Nintendomaskiner och blev slagen av min bror. Ibland kunde jag utrusta en actionmangubbe med lekrummets grovaste maskingevär och sen leka lite stridssoldat i köket.

MeM: Självklart... Tog med dem ut i sandlådan också. (Polarn och jag lekte med våra action figurer överallt. Efter att ha utforskat hela mitt hus och hans bestämde vi oss för att leka ute med dem.

Då fann jag det dåligt eftersom hälften av alla smågrejer jag hade försvann. ^^' Jag saknar dem. *Snyft*

26 Jan 2006
Nivå 7 · Fuskare

jag höll på med pokemon men köpte aldrig men det var två tvillingar som ville möta mig och jag ägde dem hela dems bunt va slut :D

29 Jan 2006

Pokémon var nog en av mina största intressen när jag var mindre.

Köpte ganska många kort. Fast jag spelade mycket

gameboy color också :P Och så klart goggos!

Senast ändrad:

sen lürde man sig att pwndmon suger =) XD

Nivå 11 · Veteranfuskare

nintendo 64 och pokémon

30 Jan 2006
Nivå 3 · Lärling

pokemon höll jag på med hella tiden. mellan 7 och 8.

31 Jan 2006
Nivå 5 · Fuskare

Jag höll på med pokemon, digimon och gogoes och allt möjligt. Och ja, som nån sa, sen insåg man plötsligt att allt detta var idiotiskt. Fast jag kan fortfarande inte förstå att det finns vuxna människor som håller på med "Gayblade"( dom där små snurrorna ) och yu-gi-åååh! kort och sånt. Om jag var en medelålders man som satt och spelade yu-gi-oh på fritiden så skulle jag skämmas över mig själv.

Nivå 3 · Lärling

Jag har köpt masa digimon pokemon och yu-gi-oh och sen trötnat skitsnapt. Sen är det svårt och såva på natten när jag tänker på hur myket pengar jag slösat på dom.

Nintendo har varit mitt stora intresse sedan jag var 2 år. :)

Håller fortfarande på med det.Och ibland brukte jag bygga hus med såna små träplankor åt mina Goggos och leka med systerns grejor.Och tomatketchup var jäääääkla gott tyckte jag.Men jag var mycket busig och envis också. :P

Och ibland tänker jag tillbaka till min barndom och tycker det var ascoolt.

1 Feb 2006
Nivå 5 · Fuskare

I min skola slutade vi till sist att spela med gogoes, så vi började också leka med dom istället. Sen var det ingen som varken lekte eller spelade, men de flesta fortsatte samla ändå, utan anledning. Nån som kommer ihåg Pog´s? Dom där små pappersskivorna?

Nivå 3 · Lärling

Nej, Pog´s? konstigt namn.

Jag gillade att busa och att skryta om Pokemon kort.

Jag spelade aldrig,. har man visat sina grymma Pokemon kort man stolt,det var meningen med Pokemon i min del.

Nivå 5 · Fuskare

Pog´s är små runda pappersskivor óch har bilder av allt möjligt på sig ( dödskallar, monster, datorer, seriefigurer mm. )

6 Feb 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Typ cykla , pokemon och leka med Spider-man figurer. :rolleyes:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in