💬
Logga in
Fuska.se

Hur Kommer Det Sej Att Ni Blev Medlemmar

57 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare

Varför jag blev medlem..?!

Därför att den där rutan logga in skulle försvinna. :bah:

Nae därför skicka in fusk osv :)

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Jag är medlem på en annan Fusksida som heter www.reklam och det är många som pratar om den här sidan där. Många som säger att sidan är dålig men håller inte med dem, om man ska bortse från designen. Hade tänkt bli medlem här för länge sen, men blev medlem i dag i stället för nyfikenhetens skull.

Nivå 3 · Lärling

jag skulle kolla på en seriös fusk hemsida så tog jag reklam och .se så kom jag in här och reklam sen blev det att jag skulle fråga en grej så blev jag medlem på forumet

Senast ändrad:

5 Feb 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag behövde ett fusk till ett spel och så blev jag medlem.

Hade använt sidan i flera månader innan man såg något man absolut var tvungen att säga sitt om, så man funderade i flera dagar på att om man skulle bli medlem. Det kändes farligt, som om jorden skulle skakas om ordentligt om man blev det.

Men till slut blev man det och undersökte sidan väldigt noga.

Och sedan betedde man sig normalt som en medlem ska vara.

Ända tills för en månad sen, då blev man levande död här. Dock idag gjorde man inlägg för första gången på över en vecka, till och med flera veckor eller så.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag såg en tråd när nån frågade hur snabb man var och då villle jag skryta om att jag var snabbast i klassen.

Sen fortsatte jag var här.

6 Feb 2006

jag var liteb och dum.... näää skoja... men då för tiden tycke man att sånna sidor var COOOOOOOOLA hehe...

jag tror jag skulle få hjälp hur man fuska på cs 1.5! hadde lust att spöa mina vänner... nu för tiden har man ju också det.... hehe

EDIT: JAG KAN SPELA CS UTAN FUSK!!! men den gång vill jag SPÖA upp de rejält!

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

jag gick med för att hitta fusk till w3 sen hitta ja forumet sen gick ja med

8 Feb 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag minns att jag var inne på fuskarna.nu 2002 och letade fusk till ett spel. Minns inte om jag vart medlem.

Sen registrerade jag mig på nytt 29 juli 2004, med användarnamnet '''jocke''' och bytte namn till bland annat Dr.cheat, X-treme och användaren heter nu Toxic! fick inloggningsproblem med den och fick göra en ny användare. Och så nu är jag här med namnet Dr.cheat .

Senast ändrad:

10 Feb 2006
Nivå 7 · Fuskare

Det var några som berättade om reklam jag testade med fuska.se sen såg jag massa fusk och sen tittade jag på forumet och då var allt tråkigt borta :D

Nivå 3 · Lärling

Jag blev medlem för att jag ville diskutera spel m.m.

12 Feb 2006
Nivå 3 · Lärling

Var inte på fuska & hämtade fusk.... sen såg jag att det fans ett forum ;) & då vart jag medlem för att testa ;)

jag var ute och sökte efter fusk till cs och min kompis sa att det fanns 3 hemsidor

www.fuska.se www.fusk.nu www.fusk.se reklam så jag blev medlem på alla men han själv var inte medlem

Senast ändrad:

19 Feb 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag störde mig på att jag inte kunde svar på pokemon inläggen, och att hjälpa till. Så jag blev medlem. :P :)

20 Feb 2006
Nivå 6 · Fuskare
Det var en bra fråga, varför jag gick med på fuska. Faktiskt har jag ingen aning om vad jag gör här i huvudtaget. När jag gick med för ca två årsen (tror jag det var) så hamnade jag här av en slump tack vare google. Sedan gick jag med för att jag behövde hjälp med ngt spel och sedan så var jag här en hel del och tyckte det var kul med forumet eftersom det var det första forumet jag någonsin varit på. Men sen så upptäcke jag andra amerikanska och engelska forum som intresserade mig mer så då var jag inte inne på fuska på hur länge som helst och nu är jag här när jag är väldigt uttråkad.
22 Feb 2006
Nivå 1 · Novis

Jag behövde några 12åringar att klaga på. ;x

jaAa...

Det var väl så att jag var på www.fuska.se och sen råkade jag klicka på -senaste ämne i forumet- och sen blev jag medlem´?!

nu är jag medlem på bland annat:

reklam.se och www.thereklam.se

Nivå 3 · Lärling

Jag ville veta vart alla spraytags var på GTA:SA XD

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in