Katt Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Jag var det också, jag kommer forfarande ihåg när jag bråkade med !danneboy! (men det var han som började...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 jag blev medlem 1/12 2003 om jag inte minns fel :D för att jag skulle ta ut ett fusk och såg att det fanns ett forum och jag som älskar forum^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Tomatketchup, du var ju lika omogen som jag var... =P Ja,du vet,man blir ju mognare med åren t.ex: Först en omogen tomat,sen en tomat,sen tomatketchup och sen rutten tomatketchup och sen döden. Och ja,det s.k spamet låter ju ändå rätt mystiskt,rent sagt,tja,du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Ja, det finns ju alltid en anledning till att man blir medlem på ett forum, och jag själv skulle fuska på ett spel och tryckte fel och kom till forumet. Där inne såg jag en tråd som handlade om Rammstein , och blev lite frustrerad när alla "hyllade" dem. Så jag registrerade mej för att ta del i disskusionen. Och det är jag väldigt glad för att jag gjorde, detta forum har nämligen dödat många tråkiga timmar. :rolleyes: Hur är det med er ? Det var nästan samma för mej, först visste jag inte om forumet förren jag tryckte fel, men jag såg en tråd om pokemon istället för Rammstein så jag ville också fråga saker och det. fast jag har tappat intesset lite granna för det nu men det finns ju andra saker här ju :) t ex musik och media forumen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Varför jag blev medlem..?! Därför att den där rutan logga in skulle försvinna. :bah: Nae därför skicka in fusk osv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Jag är medlem på en annan Fusksida som heter www.reklam och det är många som pratar om den här sidan där. Många som säger att sidan är dålig men håller inte med dem, om man ska bortse från designen. Hade tänkt bli medlem här för länge sen, men blev medlem i dag i stället för nyfikenhetens skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 (redigerat) jag skulle kolla på en seriös fusk hemsida så tog jag reklam och .se så kom jag in här och reklam sen blev det att jag skulle fråga en grej så blev jag medlem på forumet Redigerat 4 Februari 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag behövde ett fusk till ett spel och så blev jag medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Hade använt sidan i flera månader innan man såg något man absolut var tvungen att säga sitt om, så man funderade i flera dagar på att om man skulle bli medlem. Det kändes farligt, som om jorden skulle skakas om ordentligt om man blev det. Men till slut blev man det och undersökte sidan väldigt noga. Och sedan betedde man sig normalt som en medlem ska vara. Ända tills för en månad sen, då blev man levande död här. Dock idag gjorde man inlägg för första gången på över en vecka, till och med flera veckor eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag såg en tråd när nån frågade hur snabb man var och då villle jag skryta om att jag var snabbast i klassen. Sen fortsatte jag var här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 (redigerat) jag var liteb och dum.... näää skoja... men då för tiden tycke man att sånna sidor var COOOOOOOOLA hehe... jag tror jag skulle få hjälp hur man fuska på cs 1.5! hadde lust att spöa mina vänner... nu för tiden har man ju också det.... hehe EDIT: JAG KAN SPELA CS UTAN FUSK!!! men den gång vill jag SPÖA upp de rejält! Redigerat 6 Februari 2006 av Walker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 jag gick med för att hitta fusk till w3 sen hitta ja forumet sen gick ja med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.