Gäst virrs Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Skrivet 24 Januari 2006 Någon mer än mig som har fått Spider-Man 2 Gratis av Sony Psp? den kom med posten:) det stod att jag fick den för att jag var en av dem första som regristrerade mitt Psp på det sättet jag gjorde:)
neVah Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Skrivet 24 Januari 2006 vadådå? han undrar ju om nån annan oxå har fått de...
Gäst virrs Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Skrivet 25 Januari 2006 men snäla vad cool du är HAHA avis lr?... hahaha ..
Ratchet Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Skrivet 25 Januari 2006 det får alla om man går in åp www.mypsp.com tror jag det va, så kan man få det helt gratis, det är inte nån nyhet för mig iaf...
ingen-reklam-tack Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Skrivet 25 Januari 2006 min kompis har ett PSP och han har också fåt spider man 2. jag kommer också få snart. det man gör är att man registrerar sig på www.yourpsp.com så kan man ladda hem spel på psp-en och annat, GRATIS! ingen fara det är :cool: :kung:
Gäst virrs Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Skrivet 26 Januari 2006 (redigerat) det får alla om man går in åp www.mypsp.com tror jag det va, så kan man få det helt gratis, det är inte nån nyhet för mig iaf... haha jo jag såg det nu:P det stod inget om nått sånt när jag fick det typ:P.. men det stod att jag va en av dem första som sregistrerade mig stod det:S Och PLUS att hela PsP:n hänger sig när jag kommer till Kapitel 29,.. en bit in där.. kanske 10 sek.. Alltid samma ställe:S Redigerat 26 Januari 2006 av virrs
Ratchet Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Skrivet 26 Januari 2006 det är ju bra att det är så. dock är inte psp regionsfria så mitt psp från usa kan inte spela den filmen :(
Rekommendera inlägg