Zimens Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Jo alltså, när jag startar BF2 så funakr det bra. Sen väljer jag bana och startar. Den laddar några procent och sen så blir det en blå skärm där det står något om att något nytt program/mjukvara har installerats fel eller liknande. Svårt att förklara men hoppas ni förstår. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Funka det innan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 24 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Japp, det har fungerat förut. Jag har nyaste drivrutiner till Nvidia geforce 6600 GT så det borde fungera utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Det betyder att drivrutinerna installerats fel vad jag tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Hur du instalerar drivrutiner: 1. Ladda ner de nya driv rutinerna. 2. Gå till kontrolpanelen. 3. Ta bort nvidia drivers. (tar bort de gamla driv rutinerna) 4. Starta om datorn. (grafiken kommer att bli lite fel) 5. Instalera driv rutinerna du laddade hem. 6. Starta om datorn. Nu har du instalerat nya driv rutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.