Nogger Mint Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Jag tycker skolan är kul men inte läxorna. Vi är ett litet gäng i vår klass som brukar gå in på rasten lite och busa. En gång hade vår lärare sättit in en engelska skiva i radion då stack vi in bytte ut den. När läraren skulle sätta på blev det bara EMINEM istället för engelska. Citera
FuskFreddie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Jag tycker skolan är kul men inte läxorna. Vi är ett litet gäng i vår klass som brukar gå in på rasten lite och busa. En gång hade vår lärare sättit in en engelska skiva i radion då stack vi in bytte ut den. När läraren skulle sätta på blev det bara EMINEM istället för engelska. Kul!!! :D :lol: Citera
Nogger Mint Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Jag vet och en gång kröp en av oss in bakom alla whiteboard. Sen läraren satte på musik (för radion finns där) var han där. +att när läraren skulle dra undan en av alla whiteboard höll han fast den så att läraren fick kämpa med att öppna den. Citera
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Min skola vill jag slippa sällan nästan aldrig Citera
Gäst Hästapållen Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 jag skulle inte kunna leva utan skolan! vad skulle man annars ha gjort hemma under dagarna!!! Citera
henk_a Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 När det gäller träffa personer är den bra, men jag vill helst slippa alla J**LA LÄXOR vi får av våra lärare.... j**ligt jobbigt... Citera
Pippo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 jag skulle inte kunna leva utan skolan! vad skulle man annars ha gjort hemma under dagarna!!! Håller med! Citera
Gäst Golden Star Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 jag tycker att skolan är helt ok, men det alla i*oter på skolan :angry: som gör att man istället skulle vara hemma! <_< Citera
n0l!f3^ Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 bara ja som e nolife? ja sticker från klassen o spelar CS på dator rummet... Citera
Shadow of Darkness Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Skrivet 7 Mars 2004 Hur många tycker att skolan s*ger? Personligen tycker jag att skolan s*ger stenhårt. jag tycker inte att den s*ger men jag vill hellre vara inne på internet Citera
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 ibland kan det vara skoj på vissa lektioner som när vi spelar fotboll, handboll ele bandy och sånt i gympan, ele när vi ska göra nåt skitenkelt i svenskan.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.