Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag tycker skolan är kul men inte läxorna. Vi är ett litet gäng i vår klass som brukar gå in på rasten lite och busa. En gång hade vår lärare sättit in en engelska skiva i radion då stack vi in bytte ut den. När läraren skulle sätta på blev det bara EMINEM istället för engelska.

• Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Jag tycker skolan är kul men inte läxorna. Vi är ett litet gäng i vår klass som brukar gå in på rasten lite och busa. En gång hade vår lärare sättit in en engelska skiva i radion då stack vi in bytte ut den. När läraren skulle sätta på blev det bara EMINEM istället för engelska.

Kul!!! :D :lol:
Skrivet

Jag vet och en gång kröp en av oss in bakom alla whiteboard. Sen läraren satte på musik (för radion finns där) var han där. +att när läraren skulle dra undan en av alla whiteboard höll han fast den så att läraren fick kämpa med att öppna den.

Gäst Hästapållen
Skrivet

jag skulle inte kunna leva utan skolan! vad skulle man annars ha gjort hemma under dagarna!!!

• 1 månad senare...
Gäst Golden Star
Skrivet

jag tycker att skolan är helt ok, men det alla i*oter på skolan :angry: som gör att man istället skulle vara hemma! <_<

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...