💬
Logga in
Fuska.se

Magi Och Monster

32 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

finns det verkligen jag menar kan man bli förvandlad till ett katt monster eller?

och kan man använda magi

tänk efter noga

tips: tänk på alla oförklarade mystiska saker du har sett eller mystiska ting som du har sett rört sig

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Nej, men jag tror att viljestyrka är det ända man behöver för att göra något, jag gillar fantasi och vill yterst mycket att det ska finnas, men som sagt tror jag inte på det.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Nej, men jag tror att viljestyrka är det ända man behöver för att göra något, jag gillar fantasi och vill yterst mycket att det ska finnas, men som sagt tror jag inte på det.

då e vi 2 ;P

Jag ser två olika sidor av magi. Magi såsom vi barn fantiserar oss mycket av. Fantasy, magiska pumbor och osv.

Även så finns det en magi bortom detta. Det är lite likt människans egna magi vilket även andra djur tillhåller. Känslor. Kärlek, hopp, hat, fruktan, avundsjuka. Att vi ibland har magin att hålla hoppa uppe och känna kärlek eller känna hat & fruktan för en annan människa/varelse. Så ser jag det.

Nivå 0 · Nykomling

Nja...folk har ju tagit foton av ett locnese odjur och det e sagt at 2 poliser sog en GHOST patrul i america

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

he he men jag tror på allt fantasy och jag vill förverkliga det(alltsåp finna det)

26 Jan 2006

Det finns många oförklarade ting här i världen.Aliens är inte magi,nepp.Det är svårt att komma på om det finns magi eller inte.Jag kan faktiskt inte bestämma mig.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

jag ska hitta en kattgud jag måste bara göra det!!!

27 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

Nej det finns inte sånna där trams saker.

↗ till inlägget

finns det verkligen jag menar kan man bli förvandlad till ett katt monster eller?

och kan man använda magi

tänk efter noga

tips: tänk på alla oförklarade mystiska saker du har sett eller mystiska ting som du har sett rört sig

Aldrig...

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

JAG SKA!!! HITTA den

Ok?Vad har en kattgud med magi och monster att göra?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13

ja men kattgud e väl magi eller och en kattgud e väl ett monster i principen?

Nivå 0 · Nykomling

Jag tror helt på magi!

Jag har varit med om några mystiska saker faktiskt!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15
↗ till inlägget

Jag tror helt på magi!

Jag har varit med om några mystiska saker faktiskt!

vad har hänt då?

Nivå 0 · Nykomling

när jag var ute med mina kompisar förut skulle de skoja i en brant backe.

De satte krokben för mig och jag tror att jag flög ca 1-3 varv och landade på isen och åkte på fötterna på ett litet gupp och sedan landade jag på fötterna.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17

ehh det va väl inget konstigt eller detaljera mera

28 Jan 2006
↗ till inlägget

ja men kattgud e väl magi eller och en kattgud e väl ett monster i principen?

Nej,det har inget med monster eller magi att göra,ta t.ex Ra,en egyptisk gud,det är en gud,och gudar är inga monster eller magi.Och katter är inte heller något monster.Och de har inget med magi att göra.

Sammanfattning: Nej.

Vitdom: Det skulle ju kunna hända vem som helst,magi är ju som om dina böcker började snacka med dig och flyga omkring i rummet.

↗ till inlägget

när jag var ute med mina kompisar förut skulle de skoja i en brant backe.

De satte krokben för mig och jag tror att jag flög ca 1-3 varv och landade på isen och åkte på fötterna på ett litet gupp och sedan landade jag på fötterna.

Kan man verkligen kalla det magi? ;)

Mer att du gick igenom ett mirakel stånd att du klarade dig så.

31 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag är inte säker på om magi finns. Man kan ju hoppas. Men all logik talar emot att det skulle existera. Fast å andra sidan så är det väl det som är magins charm. Den visar sig bara för vissa människor som är i stort behov av den.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in