Prisma Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Hej jag undrar ungeför hur mycket plats en DVD tar när man har crypterat den och laggt in den i PSPn. jag vet att det är svårt att säga men ungefär hur mycket tar en vanligt lång film om man har den i bästa respektive sämsta kvalitet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander123 Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 700megabytes om du ska kuna se det bra :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 jag gjorde om kill bill med text o dvd kvalitet. det blev 400 mb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 det beror ju på vad det är för film och sånt åxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 det beror ju på vad det är för film och sånt åxå Nope, det beror på om det är en dvd. är det en dvd beror det på om det är en backup (4.7 gb) eller orginal ( ca 8 gb) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 j*vlar ja, det har du rätt i... hur som helst behöver man nästan ett 2 gig om man sall kunna ha både några converterade fimer och musik mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Om man ska ha backuper av spel , 2 filmer , massa musik räcker det faktiskt med 2gb. det har jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg