är de nåt ni ser fram emot i skolan? ;)
själv ser jag fram emot att min gamla bästa kompis kommer på besök så vi kan rata puckot i våran klass :lol: (han har flyttat) :gitarr:
är de nåt ni ser fram emot i skolan? ;)
själv ser jag fram emot att min gamla bästa kompis kommer på besök så vi kan rata puckot i våran klass :lol: (han har flyttat) :gitarr:
Mina betyg,på vilket sätt dem kommer att förändras.
Allting!Förutom kompisarna och rasterna.Min bästis är nästan alltid sjuk(stackars honom) och kompisarna ska alltid spela fotboll och skylla på mig.
Att varje dag träffa sina älskade vänner. Utan dom vore man inget.
Jag längtar alltid till helgen :)
Hehe...då längtar du inte till skolan :P
Längtar efter att sluta sexan och börja sjuan.
En helt ny byggnad i en helt ny stad, haha.
Det är ganska bra att min bror undervisar mig i fula trick man kan göra på skolans datorer ifall man är på en större skola, vilket den skolan jag ska börja på efter sommarn är... Muhahah... :P
Jag längtar efter fotbollsturneringen som ska hållas i skolan nästa vecka.
↗ till inläggetDu sa ju att du inte har några syskon,hur kan du då ha en bror..? :blink:Längtar efter att sluta sexan och börja sjuan.
En helt ny byggnad i en helt ny stad, haha.
Det är ganska bra att min bror undervisar mig i fula trick man kan göra på skolans datorer ifall man är på en större skola, vilket den skolan jag ska börja på efter sommarn är... Muhahah... :P
När och var har jag sagt det? :wacko:
Sen längtar jag också till skol DM i fotboll.
↗ till inläggetI allmänt--->Forumlek:)...du skrev att det är bara du och dina föräldrar i familjen..När och var har jag sagt det? :wacko:
↗ till inläggetJag TROR att jag har också sätt att du sa det.När och var har jag sagt det? :wacko:
Jag längtade mycket när jag gick i tvåan på att börja i trean för då fick jag börja med slöjd och IT och det fick jag ju inte förra året.
jag vet inte
Jag ser fram i mot idrotten, ett av mina favoritämnen. :D
Att tiden går så att man kan börja på högstadiet...
Att promenera till skolan i morgon och ha allting påskrivet (läsprotokoll, planeringsbok och engelskdiagnosen). Det är många som är slarviga och glömmer läsprotokoll och om man då har det påskrivet, kan man se stolt ut.
Jag ser inte fram emot något speciellt för tillfället.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in