black_eagle Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 varsegod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 hur gör man för att hitta forest tempel inne i lostwoods då det står en liten pojke där,men det verkar inte vara rätt väg det häller? :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 jo spela sarias sång framför han då flyttar han sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Det har jag gjort men jag menar sen jag hittar inte vägen? :frown: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Eller ska man gör annat först precis när man har blivit stor innan man börjar med templena??? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Eller ska man gör annat först precis när man har blivit stor innan man börjar med templena??? :( har du hookswhot så nej men ett tips för att se vart men kan gå gå nära det svarta om man ser nån dimmigt bakom så är det rätt väg tack för giuden 0014 :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Nej jag har inte hookshot var får man den ifrån och jag vet att man kan gå fram till det svarta och se fall det går att gå igenom men jag hittar inte vägen endå!!! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Nej jag har inte hookshot var får man den ifrån och jag vet att man kan gå fram till det svarta och se fall det går att gå igenom men jag hittar inte vägen endå!!! :cry: då till gravkeapper när du kommer in sväng vänster i nån av dom där ska du hoppa ner i där ska man möta gravekeaper och följa efter honom så får du hook shot av honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Gravkeaper? e det där vid grav platsen elle?Och ska man vara stor? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Gravkeaper? e det där vid grav platsen elle?Och ska man vara stor? :D ja och ja du ska va stor och det är grav platsen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 sen ska du som dark hero sa gå till sacred meadow...eller vad den nu hette och hooka dig upp på trädet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 kan jag få en gide på alla byten för att få hela knife och gärna en guide på var man säljer alla maskerna tack :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg