Gäst pokemaster1 Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 :medieval: :meddum: kan jag få alla tre? är det försent att ändra spelet lite? :P :( ps. man kan ha team left och team right i double battle. tex ifall en till höger om sig "dör" så får man välja en i right och tvärtom! och i single så väljer man right eller left! hej.... nee ja fattar inget av denna sida! nee va f*n! <_< de går inte! <_< bara skoja innan! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 öh... vad e de egentligen du snackar om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Han är nybörjare,och han har en idé till Eric H's spel.Jag är spåman förstår du. Pokemaster1: Om du behöver hjälp på Pokemon kan du alltid fråga mig.Jag har vart på Pokemon forumet sen jag blev medlem. ;) Så du bara vet,men du kan ju självklart fråga andra experter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Typ som mig! :P Jag har inte varit medlem här så länge men jag är något av en expert på Pokémon faktist. Har hållt på med det sen jag gick på dagis. Så annars kan du ju alltid fråga mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Samma här.. Bara fråga på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jag är också jätteduktig på Pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Killar,inte för att vara dum men jag tycker Jannejan är den bäste av er 3.Men ni är också jättebra. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 tack men jag har spelat pokemon i 6 år! klarat alla uton emarald! elite fource e i vägen! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Killar,inte för att vara dum men jag tycker Jannejan är den bäste av er 3.Men ni är också jättebra. :) Dummis :( Ne bara skoja :P Men jag kan hjälpa för jag har massa guide / Fusk böcker, det jag tänkte på också vet jag mycket om EV/RE träning Hur gammal är du Pokemaster ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 ps. har: gul,guld,saphire,crystal och emarald! pps. mitt crystal e cp! det är bara new game efter ett år.......?? ja e 11! dd? ja har haft emarald sen i sommras! (2005) har guide! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Killar,inte för att vara dum men jag tycker Jannejan är den bäste av er 3.Men ni är också jättebra. :) Man tackar, man tackar!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Killar,inte för att vara dum men jag tycker Jannejan är den bäste av er 3.Men ni är också jättebra. :) Det är ju du jättebra på,bättre än mig på. ;) Egentligen är det väl bara battleskombinationer och guider jag är bra på, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg