Hoppa till innehåll

Hej....

Gäst pokemaster1

Rekommendera inlägg

• Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tomatketchup

Japp,ta alltid de Pokemons som är bäst mot en annan Pokemon.T.ex om jag möter en eld Pokemon brukar jag ta Kingdra eller Tyranitar.Fattar ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp,ta alltid de Pokemons som är bäst mot en annan Pokemon.T.ex om jag möter en eld Pokemon brukar jag ta Kingdra eller Tyranitar.Fattar ni?

Okej. jag brukar göra såhära :

Första pokemonen jag sänder ut är mew. sen gör jag en substitute. sen använder jag hela tiden calm mind så att sp. att och sp. def blir starkare och starkare ända tills mew har lite liv kvar. då gör jag baton pass och sänder ut Jirachi och använder en Psychic. det brukar ta död på hälften utav min motståndares team innan jirachi till slut svimmar. Sen är det ren styrka som gäller :)

Ps Baton pass gör så att Tex: Om Mew gör Calm mind låt säga tio gånger så stiger Sp Att och SP def till den når maxium om jag sen använder baton pass då så ger jag Jirachi egenskaperna i SP att och SP def som mew skapat med sin calm mind :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte så bra på mycket om pokemon direkt,men jag vet iallafall vilka typer som är supereffectiva mot vilka!

Men jag ska säga att om det inte hade varit för forum.fuska.se så skulle jag knappt veta hälften av pokemon som jag vet nu och jag skulle aldrig fått så bra chattar-kompisar! :rambo: ,det är bara synd att alla mina kompisar skiter i fuska.se och går in på REKLAM isstället!Dom där svikarna......... <_<

(Jag var tvungen att skriva REKLAM för att det stod reklam istället om jag inte hade mellanrum)

Redigerat av Ragnarök
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...