Overraild Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Du är geniet i hela Pokémon-forumet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Är jag? :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Ja, det är du! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Undra vem som skulle vinna i en pokemon battle utav oss .. Har ni några speciela strategier i ert team ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Japp,ta alltid de Pokemons som är bäst mot en annan Pokemon.T.ex om jag möter en eld Pokemon brukar jag ta Kingdra eller Tyranitar.Fattar ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unkn_0wn Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Nej jo nu fatar ja fö du menar at ma ska äta up gejmbåjät älär?????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Japp,ta alltid de Pokemons som är bäst mot en annan Pokemon.T.ex om jag möter en eld Pokemon brukar jag ta Kingdra eller Tyranitar.Fattar ni? Okej. jag brukar göra såhära : Första pokemonen jag sänder ut är mew. sen gör jag en substitute. sen använder jag hela tiden calm mind så att sp. att och sp. def blir starkare och starkare ända tills mew har lite liv kvar. då gör jag baton pass och sänder ut Jirachi och använder en Psychic. det brukar ta död på hälften utav min motståndares team innan jirachi till slut svimmar. Sen är det ren styrka som gäller :) Ps Baton pass gör så att Tex: Om Mew gör Calm mind låt säga tio gånger så stiger Sp Att och SP def till den når maxium om jag sen använder baton pass då så ger jag Jirachi egenskaperna i SP att och SP def som mew skapat med sin calm mind :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rayquaza_kung Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 jacx är bäst tomatk du är bra men skojar för mycket ok sluta :cool: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 jacx är bäst tomatk du är bra men skojar för mycket ok sluta :cool: :angry: Jag vet inte vem jag tycker e bäst. Tycker att dom flesta är jämnbra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 jacx är bäst tomatk du är bra men skojar för mycket ok sluta :cool: :angry: Jag är den som jag är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 (redigerat) Jag är inte så bra på mycket om pokemon direkt,men jag vet iallafall vilka typer som är supereffectiva mot vilka! Men jag ska säga att om det inte hade varit för forum.fuska.se så skulle jag knappt veta hälften av pokemon som jag vet nu och jag skulle aldrig fått så bra chattar-kompisar! :rambo: ,det är bara synd att alla mina kompisar skiter i fuska.se och går in på REKLAM isstället!Dom där svikarna......... <_< (Jag var tvungen att skriva REKLAM för att det stod reklam istället om jag inte hade mellanrum) Redigerat 5 Februari 2006 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 (redigerat) .se äger REKLAM 99% Redigerat 5 Februari 2006 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg