DarkBlack_Angel Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Jag tycker det är värt att köpa PSP, bra att ha i bilen om du inte vill köpa 2 skärmar till baksätet, underhållande att kolla på film. Synd att dom inte kunde göra fler filmer i PSP format. Däremot tycker jag spelen är riktigt tråkiga, vem skulle vilja spela Crash och sådant när dom kan ägna sig åt mer populära spel? Sony lär sig aldrig, därför är Microsoft bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 det fins ju faktiskt ett crash bandicoot spel (om det är han du menar) till psp, crash tag team racing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izy Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 För dåliga spel! Skärp er Sony annars blir det av att sälja mitt PSP! vilka spel e det som e så dåliga då?eller har du ens kört 10 olika eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Jag tycker det är värt att köpa PSP, bra att ha i bilen om du inte vill köpa 2 skärmar till baksätet, underhållande att kolla på film. Synd att dom inte kunde göra fler filmer i PSP format. Däremot tycker jag spelen är riktigt tråkiga, vem skulle vilja spela Crash och sådant när dom kan ägna sig åt mer populära spel? Sony lär sig aldrig, därför är Microsoft bättre. ljug lagom nu du! de finns ju gta, socom och mkt fler. dom är ju grymma. och en sak till är ju att microsoft inte ens har nån bärbar maskin!!!!! lite svårt att jämföra då me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst psp killen Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 psp inte ds gta liberty city stories suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 29 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 ingen pratar dåligt om GtA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joinapolarn Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Psp är inte alls svindyrt!Det är billigt jämfört med Playstation 3 och XBOX 360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Jag fick ett psp i dag och tycker helt klart att det var värt pengarna.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg