SlimShady Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Jo, det där lilla extra spelet som man får när man klarar spelet till 100. HUr f*n klarar man det? Alla skjuter på mig och man har så lite tid. När man väl kör över några gubbar för att få mer tid så hinner min bil ta jätte mkt skada!! Något tips till det? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Tja. Ska få True crime NY i helgen / veckan. Är det roligt? :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 NY eller Streets of L.A? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 NY eller Streets of L.A? Den nya :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Om du inte skulle vara så blind så skulle du nog se att i rubriken har jag den infon som krävs. Varför du då frågar fattar jag då inte.. Så.. Vet du nu hur man ska göra eller inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Är NY värt att köpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majin_buu Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 (redigerat) ja e ingen mod men killen frågade om hjälp, inte starta en diskussion om spelet är bra lr inte <_< iaf, ja har aldrig testat spelet men hjälper denna kod? Triangel, X, Triangel, X, Triangl och Triangel - Super Cop Redigerat 2 Februari 2006 av Majin_buu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg