Salzalada Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 När man öppnar min assistent ibland så står det "Inga av dessa inlägg är svar på eller ämnen du har startat." Ska det inte stå "Inga av dessa inlägg är svar på ämnen du har startat."? Alltså, att man tar bort eller? Det känns som det är fel när det står ett "eller" intryckt. Jag kanske är lite petig, men jag lade bara märke till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Spelar väl ingen roll? Det är bara bra om det är gjord så att alla ska förstå exakt. TYcker inte du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Men den är ju inte gjord så att alla ska förstå den exakt, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Men Admin vill väl att alla som blir medlemmar på sidan ska förstå det mesta o att dem ska ha det bra? Bättre att göra det petigare o alla förstår än att det kommer en massa onödiga trådar i det här forumet eller en massa onödiga frågor till Admin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Ja, det är ju dit jag vill komma! Det står ju inte rätt nu, så alla förstår ju inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Tycker du? Jag tycker att det är bättre såhär, men alla kan tycka olika. Kanske för de flesta det inte spelar så stor roll, men nu blev det knepigt måste jag säga! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jo, det blev det... xD Det står ju inte alla ämnen som man har strtat där, så det kan ju inte stå så. Det står ju fle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Ja i så fall så står det ju fel. Måste väl då säga till Admin, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 jo, det kan man väl göra. Men han upptäcker väl snart denna tråden, skulle jag väl tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 MM, tror det. Tills dess är väl problemet löst? Ellerhur? ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Japp, om det inte är någon mer som tycker att det står rätt... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 jo, det kan man väl göra. Men han upptäcker väl snart denna tråden, skulle jag väl tro. Du kan ju skicka ett PM iaf.Han ar inte tid att läsa alla trådar, då det är skola och han har fullt upp med annat. Men ett PM skulle sitta fint. Han bits inte ;) inte hårt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.