åäö Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 (redigerat) hej jag vill bara veta hur man måste göra för att koderna funkar och undrar vad man ska slå dom snäla hjälp mig så blir ni min :kung:. på need for speed most wanted. Redigerat 27 Januari 2006 av åäö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kul Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 använd inte den analoga spken använd den där andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Man ska använda D-paden eller Styrkrysset som man också kan kalla den för att knappa in koderna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JägarRicky Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 koderna slår du in på den skärmen som kommer först av allt på hela spelet, när du valt språk så får man se en liten film där dom räjsar runt lite, sen kommer de fram en bild där du ska trycka "Start" där och ingen annanstans trycker du in koderna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg