mariodog Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 (redigerat) Jag behöver hjälp!! Jag kan inte hitta regnbågs tornet på super mario, hur kommer man ditt egentligen? :( Jag har letat jätte länge.(+ ?-knappen) jag har bara 70 stjärnor Redigerat 27 Januari 2006 av mariodog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 (redigerat) Du måsta vara Mario och gå till den dära solen på golvet i slottet.tryck på X så du styr Marios huvud så titta rakt upp i taket så kommer du till en bunos bana där du kan flyga.Det finns ett torn där man kan stanna.Landa där så ser du ett stor röd siren med ett ? på.Hoppa upp på den och gör en \\"duns i marken\\" på sirenen sen kommer du kunna ta lådorna :gitarr: :gitarr: Jag hade skickat in det som fusk men det godkändes inte Redigerat 28 Januari 2006 av Sime93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 För mig tog det kanska länge att lista ut det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 (redigerat) Det var inget Redigerat 28 Januari 2006 av Sime93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stardust Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jag kom på det direkt typ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Du är inte ensam.När jag var mario såg jag ljuset och tittade upp så kom jag dit,men det var svårare att ta de röda mynten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stardust Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jaap det var så j@vla drygt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg