Manikku Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 PÅ vår skola får man kasta på fotbollsplanen, men annars strängt förbjudet fasst det skiter alla FULLSTÄNDIGT i. Jag fick en gång en snöboll i ögat och höll på att bli blind men läraren som var där sa bara ''Är man med i leken får man leken tåla'' och jag kände för att kötta henne. Sen ringde mina föräldrar till henne och pratade, sen på en lektion skulle hon säga förlåt till mig och KRAMADE mig *gråter* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Usch vad skönt att snön har smält på alla sätt, man slipper oroa sig för en snöboll i nacken hela tiden :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Usch vad skönt att snön har smält på alla sätt, man slipper oroa sig för en snöboll i nacken hela tiden :blink: Hehe ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Håller med, bra att snön försvinner. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 på min förra skola va det helt förbjudet för vissa blev agrisva å kvävde folk me snö slogs kasade stenar osv ni röstår ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.