💬
Logga in
Fuska.se

Snöboll På Rasterna

64 svar · startad

Nivå 2 · Novis

Vi får typ aldrig kasta, men det skiter vi fullständigt i!!

Den 1 mars eller något sådant, så sa våran lärare att vi absolut inte fick kasta,

10 min senare drar jag headshot på skolans känsligaste tjej, som i sin tur går till Läraren ;)

↗ till inlägget

Nej, men, vem bryr sig?

Det händer väl att några hundra snöbollar kommer in.

Men som sagt, ingen bryr sig om att man inte får.

Men i vårat kapprum är det dämpat för det ligger vid ett fönster till personalrummet. <_<

he vi brukar kaste på personalrummets fönster sen får man springa som f*n

↗ till inlägget

Totalt förbjudet att kasta snöboll i min skola.

Men jag kastar ändå. ^^

samma här.

kastar man så får man gå till rektorn

men jag gör det ändå

13 Mar 2006
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Eftersom jag går på gymnasium, så kastar inga snöbollar. Men på högstadiet var det föbjudet. Men vem bryr sig?

19 Mar 2006
Nivå 6 · Fuskare

i våran klass måste man skriva "jag ska aldrig kasta snöboll på skolgården" 100 gånger på ett j*vla papper så ja man får inte kasta snöboll fast en sak som är hel sjukt förut när 2 tjejer i min klass stog och kastade snöboll så stog det en fröken brevid men hon sa inget men sen när jag kastade vart jag utskäld ps: det var samma j*vla fröken

21 Mar 2006
Nivå 2 · Novis

Vi får inte kasta snöbollar på skolans område, men wtf? ^^

Våran idrottslärare sa att vi inte skulle ha idrottslektion för någon månad sen. Vi skulle tydligen gå på promenad istället, vilket vi inte ville. Så jag och ett litet gäng gick och frågade om vi inte kunde köra snöbollskrig istället.

"Mjo... Fast lova att inte säga att jag har sagt att ni fick köra ;)"

Lärarna håller sig för den delen inomhus också. Så de märker väl ändå inte...

Nivå 0 · Nykomling

Vi Får ej kasta snöbollar i vår skola ingen stans i skolan , man får inte ens kasta en liten snöboll på en vägg !! Det är dåligt . Men jag brukar ändå kasta lite på väggar för det är kul ^^ .

24 Mar 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Skolans lärare har gjort upp olika slags regler som de föesta skiter i bl.a jag.

27 Mar 2006
Nivå 6 · Fuskare

Man får inte kasta snöbollar på våran skola.

28 Mar 2006
Nivå 5 · Fuskare

Finns en liten bandyplan där det är tillåtet på min skola.. Annars förbjudet.

Inte för det är så många som bryr sig om det ..

Nivå 3 · Lärling

Det är aldrig bra snöbols snö på våran skola men anars brukar hela skolan kasta fast det är förbjudet.

Nivå 5 · Fuskare

Det är väl ingen lärare som direkt gillar då man kastar snöbollar men vad kan dom göra åt det? Brukar vara snöbollskrig I korridorerna och fiket Ibland, ganska roligt, men blött för vissa.

Nivå 6 · Fuskare

det är tyvärr förbjudet men jag tycker det är lite dåligt att man inte får kasta

Nivå 5 · Fuskare

I min skola är det strängt förbjudet man får 1 timmes kvarsittning om man kastar en snöboll (utan några varningar) :angry:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

I min skola är det strängt förbjudet man får 1 timmes kvarsittning om man kastar en snöboll (utan några varningar) :angry:

Kvarsittningar är oftast inte något problem bara att strunta I dom.

1 Apr 2006

Man får kasta var man vill men snart blir det nog förbjudet för flera i min klass (jag med) har kastat på några lärare

Nivå 8 · Veteranfuskare

läarna bryr sig inte så alla kastar hej vilt, inomhus också :S

heh på min skola är typ det ända man inte får göra med snöbollar är att kasta på lärare..ananrs bryr dom sig inte..jag råkade även krossa en ruta på skolan, slapp betala skolan betalade åt mig.. :D

vi brukar mula varandra innomhus oxå.. :D

3 Apr 2006
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

vad händer om man inte går på kvarsittning då? De kan egentligen inte göra nåt.

4 Apr 2006
Nivå 4 · Lärling

Vi har en framsida och baksida på vår skola, på baksidan får man kasta bäst man vill. Och alla småbarna brukade va där och bli mulade av dom större men sen kom en lärare och sa åt oss att sluta. dom va ju på baksidan!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in