DarkBlack_Angel Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 folk pratar om en boss som heter LeatherFace, vart finns han? (PS, jag e ny i spelet (San Andreas) :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 folk pratar om en boss som heter LeatherFace, vart finns han? (PS, jag e ny i spelet (San Andreas) :bah: det finns ingen boss som heter LeatherFace.. det e bara en övernaturlig gubbe som springer runt i skogen:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Leatherface är ingen ''boss''. Sök på Google. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Finns inte ens bossar i spelet. Det här är inte Super Mario eller ngt annat liknande skit.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 det sägs att han ska springa runt med en motorsåg, men jag har inte dett han eller någon bild på han, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skuurt Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 (redigerat) [edit]skrev att han inte fanns fast han gjorde det.... Redigerat 1 Februari 2006 av skuurt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 det sägs att han ska springa runt med en motorsåg, men jag har inte dett han eller någon bild på han, Jo, t.ex Cyper har visat en film av honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 det sägs att han ska springa runt med en motorsåg, men jag har inte dett han eller någon bild på han, Jag sa inte att han inte fanns! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 det sägs att han ska springa runt med en motorsåg, men jag har inte dett han eller någon bild på han, Jo. Säger du emot vad du själv har skrivit, eller? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dennis44 Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 leatherface finns...tror jag åtminståne.....men jag har förvisso bara sett bilder på nätet o dåliga filmer... <_< Men enligt Rockstar så ska "piggsy" finnas :P ......o han finns på en bild i Zeros RC-shop......alltså är han officielt med i spelet :huh: .... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 :bah: men lol en fejk bild kolla nogrant på cykeln på hjulet det är helt svart :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 man kan också se att det röda är borta och det är bara skydsväst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg