Såg Darwins tråd om detta som blev låst för att det inte var en omröstning, så jag gjorde honom en liten tjänst...
Så, får du ha MP3-spelare i skolan?
Såg Darwins tråd om detta som blev låst för att det inte var en omröstning, så jag gjorde honom en liten tjänst...
Så, får du ha MP3-spelare i skolan?
Ja, överallt.
självklart använder man mp3 spelare på lektioner, prov osv trotts att läraren inte alltid tillåter det :P ...
har till och med spelat in ett helt prov (som jag hade innan med alla svar och frågor :D ) på mp3 spelaren och sedan satt jag å lyssnade på "musik"
ska det fuskas så ska det :P :D
Vi får ha mp3 överallt utom på lektionerna........ inte så konstigt
Vet inte... -.-
Vi får ha mp3 spelare överallt
Vi får inte ha MP3 i skolan.
Vi får ha Mp3. Dock inte då Läraren pratar med en. Men sedan då man arbetar med något. Skriv, läs och sådant. Dock inte på prov eller så.
vi får ha men vi måsta ta bort den när läraren pratar
Japp, vi får ha mp3 spelare i princip överallt..Fast på vissa lektioner kanske man inte får ha..
Vi får ha på rasterna men inte på lektionerna
överallt men inte när läraren pratar men det e vissa som har det ändå
Överallt är väl att ta i, men mer och mer nu på sistone. Somliga lärare har gett med sig.
Får ha på rasterna
Jag har ingen mp3-spelare själv, men jag vet att lärarna följer en policy som förbjuder mp3-spelarna under lektionstid.
Vi får ha mp3 överallt men som sagt inte när lärarna snackar. Och man får inte ha så att andra hör som en del mobiler med mp3 som man lyssnar igenom högtalare.
Ja vi får ha det. De brukar inte säga till. ;)
vi får bara lysna på fredag!! det är sk*it tråkigt
på rasterna men inte på lektionerna
Vi får ha det på raster och på lektionerna, det är i alla fall inte förbjudet. Och i bland sitter en del med Mb3 och lyssnar på musik. Men min fröken sa för länge sedan att man inte fick lyssna på hårdrock utan att det skulle vara "lugn" musik. Det är inte så lätt att arbeta om man lyssnar på Iron Maiden tillexempel. :o
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in