XaNoo Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jag vill veta vilka som använder fusk och vilka fusk ni använder! Vad är den vanligaste fusken ni använder. Själv så använder jag mest "bilar som flyger" Vapen koder 1-2-3, jetpack,fallskärm(gillar att hoppa ner från bilar). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 vapen och Mindre efterlyst,, och ibland om jag har kämpat länge med ett uppdrag så tar jag Hälsa armor och 250000$ Fusket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Fuskar ibland :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Fuskade jämt förut när jag hade det minst 4-5 olika fusk per gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 vapen1-2-3 mest fler använder jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 vapen e ju skittråkit att fuska med!! jag fuskar inte alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Jag fuskar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Jag fuskar inte Varvat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Jag fuskade förr, men inte längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dennis44 Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 ja sparar inte efter jag har fuskat... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Vad är det för vits med ett spel om det inte är nån utmaning?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aslan Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag har klarat spelet 2 ggr utan att ha fuskat men 3:e gången jag klarade det så fuskar jag. Jag fuska bara på en fil. De två andra inte. Om man end har klarat ut spelet en lr 2 ggr så kan man ju fuska på en ny fil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg