pokemon Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Skrivet 28 Januari 2006 Jag har laddat ner Xlink Kai men fattar n0ll hur man gör för jag har bara en ethernet in/ut gång på datan funkar det ändå? En bra förklaring belönas. Jag är inte inne så ofta. :blink: :blink: :blink:
Red_fox2 Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Skrivet 29 Januari 2006 När du har laddat ner programet å installerat och fixat inställningarna så ska du dubbelklicka på xlink kai symbolen å då startas den.Men sen måste du trycka engång till för att programet ska komma upp
pokemon Skrivet 31 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 31 Januari 2006 men hur gör man för att kopla ihop xboxet, ska man koppla den till rotern(?) eller till datorn, för om det är till datorn så har jag bara en nätverkskabel.
Red_fox2 Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Skrivet 31 Januari 2006 du kan koppla hur du själv vill... Om du ska kopla från datorn till xboxen så ska du använda dig av en korsad rj-45kabel och om du kopplar till rotern så ska man ha vanlig rak rj-45 kabel
Rekommendera inlägg