Snacks_boy Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Hur får man ice crusher (det är supermessilen till ice beam) ja ger mycket poäng till den som svarar rätt :cry: :!: :frown: :( :oops: :?: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Hur får man ice crusher (det är supermessilen till ice beam) ja ger mycket poäng till den som svarar rätt :cry: :!: :frown: :( :oops: :?: :D den finns i magmore caverns, du behöver den där bobmben som gör att det sprängs skit mycket....ska kolla senare vad rummet heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 den heter ice spreader och finns i magmoor caverns,i ett rum som heter transport tunnel b,tror jag....lägg en power bomb där där glaset spräcks...hur många poäng får ja för de då???=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snacks_boy Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 50 får du varsågod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Tack,det var ett nöje att hjälpa dig.hittade du den?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 men ingen hjälper ju mig bara dem andra :frown: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 men ingen hjälper ju mig bara dem andra :frown: jag har redan frågat dig vad du behöver hjälp med men du svarar aldrig, vad behöver du hjälp med???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 just det!fråga på bara.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg