Salzalada Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Nu kan du se mig live dygnet runt i min webbkamera. Har hittat ett litet kul program som filmar en och lägger upp det på nätet. Det är på så länge datorn är på, och om jag inte stänger ner det för att jag ska göra privata saker... Här är sidan som ni kan kolla på: http://81.200.160.86:8080/ Njut! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Nu kan du se mig live dygnet runt i min webbkamera. Har hittat ett litet kul program som filmar en och lägger upp det på nätet. Det är på så länge datorn är på, och om jag inte stänger ner det för att jag ska göra privata saker... Här är sidan som ni kan kolla på: http://81.200.160.86:8080/ Njut! :P Okej.. Vad har det med den här forumet att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Webcam hör till datorn, alltså ska det ligga i PC-forumet... Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Webcam hör till datorn, alltså ska det ligga i PC-forumet... Eller? Får väl se om nån mod flyttar eller låser tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Mjo, men detta ska bara vara en kul sak... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Merimi Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 så sakta det går...... och jag har 8 mb bredband :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Går inte att få bättre kvalité. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 roligt att bli filmas och alla kan se en hela dagarna då <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Japp xD Men jag kan ju stänga ner det, om jag vill... xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Ganska häftigt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Ehm... Varför tycker du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Han menar nog att det är häftigt att kunna se någon dygnet runt, att se vad denne gör osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.