neVah Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Skrivet 25 Februari 2006 Easter Eggs = Påskägg.. Typ överaskningar t.ex att stå i luften.. Man kan fuska på habbohotel.. Men det kallas scripta och det är olagligt.. P.S Man kan inte bli hobba längre -.-' att scripta är INTE olagligt... isåfall har j***igt många gjort olagliga saker till sina spel... Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 På habbo är det olagligt att scripta men asså Jag vet en sida som har scriptat mynt till mig och skit många fler Jag blev hur glad som helst men jag trodde att dom skulle hyckla mig.. Vill ni ha sidan så PM:a mig Citera
Gäst Helgon Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Skrivet 17 Maj 2006 På habbo är det olagligt att scripta men asså Jag vet en sida som har scriptat mynt till mig och skit många fler Jag blev hur glad som helst men jag trodde att dom skulle hyckla mig.. Vill ni ha sidan så PM:a mig Nej, det är omöjligt att få fram användbara mynt via scriptprogram. Dock kan man scripta clientside (bara du som ser), och då kan man fram mynt. Dem går tyvärr inte att köpa för, men 1000 mynt är ju alltid lite flashigt XD Citera
MORAD Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Skrivet 21 Maj 2006 Jasså, säger du det. Då håller jag med! Men det var lite onödigt inlägg tycker jag. hur kan det finnas fusk till habbo Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Skrivet 21 Maj 2006 mhm..det ska man tro Wuah. varför är jag så jäkla rik på habbo då pga script sidan? Citera
WiFiGamer Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Skrivet 21 Maj 2006 Jag hade blivit hycklad då dom sa att man fick flera möbler Citera
Gäst Kilimanjaro Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Skrivet 21 Maj 2006 Ett tips är att sluta spela det skit spelet Citera
Gäst Helgon Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Skrivet 21 Maj 2006 mhm..det ska man tro Wuah. varför är jag så jäkla rik på habbo då pga script sidan? Okej, om du nu är så 'jäkla' rik pga. av att du _scriptat_ så skulle det vara jättehärligt om du PM:ade mig och berättade, exakt hur du gjorde? Ja, jag har scriptat. Det kanske var dumt, men jag ville testa. Även jag har lyckat scripta till mig mynt, men då var det CS (clientside) som inte gick att använda. Jag tvivlar på att dina ligger i serverside(?), då dem ska vara användbara? Citera
robbanhär Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Skrivet 22 Maj 2006 Easter Eggs = Påskägg.. Typ överaskningar t.ex att stå i luften.. Man kan fuska på habbohotel.. Men det kallas scripta och det är olagligt.. P.S Man kan inte bli hobba längre -.-' <{POST_SNAPBACK}> att scripta är INTE olagligt... isåfall har j***igt många gjort olagliga saker till sina spel... Säg den sidan till mig snälla :D :) :) :) :) Citera
Gäst Helgon Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Skrivet 22 Maj 2006 Easter Eggs = Påskägg.. Typ överaskningar t.ex att stå i luften.. Man kan fuska på habbohotel.. Men det kallas scripta och det är olagligt.. P.S Man kan inte bli hobba längre -.-' <{POST_SNAPBACK}> att scripta är INTE olagligt... isåfall har j***igt många gjort olagliga saker till sina spel... <{POST_SNAPBACK}> Säg den sidan till mig snälla :D :) :) :) :) Sidan?Scripta görs via program, som då oftast hittas via scriptarsidor dvs. sidor som är till enbart för att förstöra habbohotel. Om du nu någongång skulle få för dig att scripta är det endel saker det finns att varna dig för. Filerna du laddar ner kan det ligga keyloggers/loggers i, dem loggar allt i princip du skriver och då är risken för hyckleri stor. Jag vet att Trevo har placerat en logger i sitt program Habbo Client, version 4.0 av Habbo Plus. Dock loggar den bara 'inloggningen', dvs. den gången du loggar in. INTE några andra gånger. Så se till att inte försöka scripta med Habbo Client på en gubbe där du har möbler eller andra ägodelar, det loggas! Citera
Gäst Leosen Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Skrivet 22 Maj 2006 :lol: Man kan visst bli hobba, jag är det Citera
Gäst Helgon Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Skrivet 22 Maj 2006 :lol: Man kan visst bli hobba, jag är det Oh, dock är alla hobbor borttagna och endast MODs är ute på sina positioner. Men det ryktas faktiskt om att folk har sätt MODs med hobbabrickor vilket är hemskt, hemskt konstigt. Hobborna ÄR och SKA vara borta, nu har vi ju våra kära HabboX. Valar med hobbabricka: http://i4.tinypic.com/1072rs3.png Den kan ju vara 'fejkad' men enligt han som tog bilden så ska den vara 100% äkta. Det ryktas även om att folk sätt Erlisch med hobbabricka. Så fort någon kommenterade brickan döljde han den och sa; "Tyvärr du såg nog fel ; )" Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.