cool_yous Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 hur får man alla burkar eller laskor 8) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Gör inget mer inlägg om zelda gå in i dom andra istället!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 nämen,e de inte cool_yous!han som snodde min avatar men fick en varning och var tvungen att byta för de! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 hur får man alla burkar eller laskor 8) . Det vet jag tyvärr inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 hur får man alla burkar eller laskor 8) . 1. Ge medicinen till den sjuka häxan i Southern Swamp. Här får du den första flaskan. 2. Hjälp Romani att hålla bort alla spöken från ranchen på natten så får du en flaska full med mjölk. 3. Vinn Goron racet och få en flaska full med guldstoft. 4. Vinn bäver racet i Great Bay (Du behöver Hookshot För att komma ovanför vattenfallet där racet är) för att få denna flaskan. 5. Klara av extraäventyret på kyrkogården för att få den här flaskan. du ska ner i nån grav och sen möta Dampe, dödgrävaren. 6. Klara av extraäventyret du får av Madam Aroma för att få den sista flaskan. du måste få kafeis brev till Aroma innan du kan göra det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 så skrev du bara för att få poäng,avatar-snattare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 hur får man alla burkar eller laskor 8) . Det vet jag tyvärr inte... Om du inte vet ska du inte skriva Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 eller hur svara bara om du vet!! alla spammar här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 utom jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolmaster Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 *edit* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 utom jag... öh...och det där räknades inte som spamm? ajaj åter till Majoras mask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 han har ju fått hjälp... vad ska vi då säga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg