rawand Skrivet 3 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Februari 2006 Gå till dit hus och kolla på klokan om det står pm så är det natt om det står am så är det dag :D
Gäst Great Gonzales Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Skrivet 4 Februari 2006 tänk så här: vad är pokevärldens glans om inte umbreon fanns vilken lv?
rawand Skrivet 4 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Februari 2006 :) Den utveklas när den blir glad.
Gtakillen Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) vadå vilken lv. <_< menar du när den utvecklas. ja den kan utvecklas när den blir glad såklart :D Redigerat 5 Februari 2006 av pokekung
MegaMartin Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Skrivet 7 Februari 2006 om du vill ha en Espeon utveckla den på dagen.om du vill ha en umbreon ska du utveckla den på natten. själv tycker jag att umbreon är :cool: och bäst Så var det i GSC men nu går det bara på slumpen vilken man får. I RSE/FRLG är det inget som styrs av tiden på dygnet.
Overraild Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Skrivet 7 Februari 2006 Jo, klockan som hänger på väggen i huset där man börjar.
Snooze Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Skrivet 9 Februari 2006 för att få Umbreon utväkla Eevee efter Kl 24 och innan kl 12 på dagen Det kan inte stämma. Jag utväcklade min eevee kl 8 på morgonen då blev den umbreon. Om man utväcklar den efter tolv på dagen tills tolv på kvällen blir den espeon.
Overraild Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Skrivet 10 Februari 2006 Konstigt, jag läste någonstans om att man fick Espeon på dagen och Umbreon på natten. Men det måste vara tvärtom.
Snookis Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Skrivet 12 Mars 2006 Espeon....ja tycker inte någon av dem är bra igentligen men espeon är bäst av dem.
Rekommendera inlägg