pollenallergi Skrivet 28 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Tibia GG är inte en trojan. Jag är säker. förut va d en trojan (tibia gg 2.0) men nu ere inge sånt i d.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 1:an var ingen trojan. Mina kompisar använde den och de blev aldrig hackade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tekenre Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 De kan fortfarande va trojaner i bara att inte just den/dom har blivit hackade. eftersom det är så många som använder de nu för tiden så kollar man inte alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 har haft dom flesta tibia.gg...å ja håller med dej K3ng4, alla är inte trojaner, men de finns nån tror ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Tibia GG är inte en trojan. Jag är säker. Bullshit :P, Jag scanade med norton antivirus och det var trojan!! DIZZ!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Jag ladda ner Tibia GG och det var 2 hacking/trojan filer man laddade ner!!?!? var laddade du ner? jag tror det var www.tibia2004.homestead.com eller www.2004.homestead.com LADDA INTE NER DEN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 De har lagt ner sidan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 tibiahomestead är för noobs där har dom bara filer med trojaner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibbe Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Om ni ska använda Tibia G.G (Ja, jag var lam nog att använda det under min spel tid u_u) : öpnna den EFTER att ni loggat in! Annars så får ni er karaktär hackad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 öööh...har ja aldrig märkt...men visst... å jag fattar inte hur du Xray som e Elite gamer kan göra så mkt dubbel/trippel inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.