rayquaza_kung Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 hur gör man sin bild jag har ingen bild behöver hjälp svara du Jacx hur fick du din bild <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jag gjorde den på Paint xD Om du vill så kan jag göra en till dig med .. Säg bara vilken pokemon du vill ha med :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rayquaza_kung Skrivet 30 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 en latios eller en rayquaza men den ska vara fin tack :cool: men nu har jag en bild men jag kan inte se den jacx :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Duger den hära? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rayquaza_kung Skrivet 30 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 :cool: wow tack så mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 snälla Jacx sicka en fin bild till mig okså. du e :kung: :kung: om du gör de :D en fråga? hur lämnar jag bilden så att den syns när jag skriver. som sagt du är :kung: :kung: om du gör de. om du vill så vill jag ha en latios som flyger tillsamans med latias och en pikachu sitter på latios rygg det vore snällt av dig om du kunde. du är :kung: :cool: och :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 K0m ihåg,ni måste betala för bilderna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Hmm jag ska försöka.. Nej ni behöver inte betala för bilderna x) Jo du går trycker på ditt användar namn där det står : Inloggad som : pokekung sen går du in på avatar inställningar och trycker på bläddra, sen väljer du bilden x) Du måsste såklart ha sparat bilden på din dator först :P http://i13.photobucket.com/albums/a256/fittakuk/avatari.gif Här :P Duger den ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 TACK jacx du är så klart :cool: :kung: :kung: :kung: TACK TACK TACK ska jag trycka på pokekung :( den var för stor kan du göra en mindre tack du jacx du är :kung: jacx har du msn isåfall vad heter du. och tills du har gjort bilden lite mindre kan jag ha entei som bild. du är :cool: :cool: :kung: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Adda mig på msn : [email protected] Så skickar jag bilderna därifrån :P Jo den måsste vara så stor annars syns den inte på billd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 ok, men var online jag skickar e-post jag har skickat e-post till dig det står att var inne på msn kl.07.00 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 hahaha iron pikachu du skrev runk inte kung haha men kan mater x-x lägga in bilder från ditt gimp finna bilder :angry: :cool: skoja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg