Gtakillen Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 KAN MAN FÅNGA LATIAS MED ANNAN BOLL T.EX. ULTRA BOLL :( :( :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 AAA du kan fonga en golbat och lära den mean lok sen gör du men look på latias då kan han inte fly så du kan fonga den. En jag tyker det är best att fonga den med master ball jag gjorde i allafal det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 30 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 SUPER-TACK Rawand du är :kung: :kung: en fråga kan du skicka en bild till mig snälla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 (redigerat) :) Varsågod. :) tack fast du har också svarat på en av mina frågor. så du är :cool: :kung: Jag fattar inte vad för bild och hur? Om du förklarar vad du menar så kanshe jag. Feresten andvend repel, super repel eller max repel för då möter du inte andra pokemon än latias om hon finns där. Redigerat 31 Januari 2006 av rawand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 31 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 bra tips det ska jag testa :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 OK hoppas du mötter den snab. LYCK TILL!!!!!!!!!! :) Men kan du beretta hur skicka bild och vilken bild?? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 OK hoppas du mötter den snab. LYCK TILL!!!!!!!!!! :) Men kan du beretta hur skicka bild och vilken bild?? :) Han menar en avatar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Tror han menar en avatar med Latias på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 (redigerat) Jag fattar fortfarande inte ska jag skicka en avatar eller vad det hetter?????? :( Men hur ska jag göra det och vad är avatar?? :( Redigerat 31 Januari 2006 av rawand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 31 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 nej det behövs inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Fast jag kunde skikat om du förklara :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Jag fattar fortfarande inte ska jag skicka en avatar eller vad det hetter?????? :( Men hur ska jag göra det och vad är avatar?? :( En avatar är bilden du har nedanför ditt namn i varje inlägg. T ex, nu har du en avatar av Rayquaza. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg