Gtakillen Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 vilken är den bästa legendarisa pokemonen kyogre groudon rayqaza regirock regiice registeel artacuno zapdos moltres siunce entei raicko mew mewtwo deoxys jirachi beldum metang metagross svara snabbt själv tycker jag mew för den e jätte söt :D :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Hmm jag gillar Kyogre mest av dom.. Jag vet inte om den är bäst men jag gillar den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Mew Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Lugia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Är värkligen metagros legendarisk. JAG tyker jirachi är best och sötast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rayquaza_kung Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 nej den bara kommer från samma planet som jiraci och rayquaza och dyoksis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Det betyder inte att den är legendarisk. -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Deoxys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 §1.13, skaffa omröstningskort om du vill starta en sådan här tråd. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg