Ali_king Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 hur får man den Keyblades Diamond Dust Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 hur får man den Keyblades Diamond Dust Keyblades Diamond Dust? syftar du på en typ av keyblade eller vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 (redigerat) Jag vet inte men jag kan få det bästa keyblades! :cool: Redigerat 30 Januari 2006 av Super-pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ali_king Skrivet 30 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 det fins 2 en av eld och en av ice jag har elden men jag böver icet men jag ska försöka skafa den :student: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Ultimate Weapon måste du syntha dig till att få. Annars finns Oblivion som du kan hitta efter matchen emot Riku i Hollow Bastion, i det rummet en våning upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg