Red_fox2 Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Allvarligt damp får jag nu... Hur kickar jag andra från min server? Jag vet att man skriver typ "kick Olle" i consolen om personen ifråga heter Olle....men om personen ifråga har ett långt namn med mellan rum typ "[]Olle[] || The MaN" så kan jag inte kicka personen för de funkar inte att bara kopiera namnet och skriva kick före och det funkar inte heller om jag skriver av personens namn själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Om det är en dedicated server ska du gå till server programmet och kicka där ifrån.. annars kan du pröva med att skriva " före namnet. ex. kick "uiio99 42 bamse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 red fox vad är adressen till din server?? om det är på 1.6 och du har amx skriver du:bind f "amxmodmenu" och kan jag bli admin ??:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg