Super-pokemon Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Jag ska surfa till staden som är brevid sky pillar men vatnet är liksom som att man åker tillbaka vad ska man ha? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Man ska inte Surfa från Slateport. Surfa istället från Mossdeep. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 31 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Men jag har inte kommit till mossdeep Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 åk dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 31 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Men det man ska göra innan fattar jag inte! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag ska surfa till staden som är brevid sky pillar men vatnet är liksom som att man åker tillbaka vad ska man ha? :huh: Man behöver HMwaterfall för att komma upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 om du har emerald så ska du till jaged pass resten får du klara själv! :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Skriv i pokemon forumet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg