NeoX* Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Tja. Efter att jag installerade om cs, så vart mitt sikte helt konstigt. När jag skjuter så kommer skotten över siktet :blink: vet ni vad jag ska göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 DU kanske måste instalera om hela cs. Högerklicka på counterstrike i steam och sedan trycker du på Properties>Local files>Delete local game content...> sedan trycker du på delete. Öppna din steam mapp>steamapps>andvändarnamn> sedan tar du bort mappen: Counter-strtike NU kan du instalera counterstrike igen så får du se om det fungerar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Har för mig någon sa i en tidigare tråd att man skulle skriva "Size_up" eller "sizeup". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Har för mig någon sa i en tidigare tråd att man skulle skriva "Size_up" eller "sizeup". HAHA NE det e software som grublar med cs du ska klicka + eller ´ då blir bildenmindre eller stor vet inte vilken som gör det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Har hört att man kan göra så att siktet inte blir större när man skjuter :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Ja fattar inte riktigt hur du menar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 cl_dynamiccrosshair 0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg