Hoppa till innehåll

The Sims Makin Magic!

Hanniz_Puzz

Rekommendera inlägg

Hej jag är en tjej som spelar "The sims Makin magic" och jag har gjort alla besvärjelser och nästan alla amuletter men de är en som ja inte gjort!! För att i den är de svarta rosor !! å ja vet ju inte hur man får tag på de snälla hjälp mig !!!Ps. Finns det några fler roliga tips !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

hur får man tag på diamantdam? vet du det? jag har försökt fråga hon mara men hon säljer bara tidernas sand, guldtråd och trollbam inget diamantdam. snälla hjälp mig :( :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur får man tag på diamantdam? vet du det? jag har försökt fråga hon mara men  hon säljer bara tidernas sand, guldtråd och trollbam inget diamantdam. snälla hjälp mig  :(  :gitarr:

för att få diamant damm måste man ha jätte många magi mynt 150 tror ja annars syns det inte att hon säljer det mara alltså. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för att få svarta rosor så måste man ha the sims super star också om man har det så ska man göra nån besvärjelse som jag tror heter den stora frågan på en kändis sen så gifter dom sig sen kommer beundrare med svarta rosor sen plockar du bara upp dom och lägg dom i den där besvärjelse apparaten

ps:av besvärjelsen blir din sim fyr stjärnig kändis

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag är en tjej som spelar "The sims Makin magic" och jag har gjort alla besvärjelser och nästan alla amuletter men de är en som ja inte gjort!! För att i den är de svarta rosor !! å ja vet ju inte hur man får tag på de snälla hjälp mig !!!Ps. Finns det några fler roliga tips !

hej :medieval: (':mediaval:')

jag har bara några från rome totalwar vill du ha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...