Vad tycker ni om den fantastiska serien Prison Break. Jag tycker det äger och sk*t spännande. Hatar när det blir '' Fortsättning följer''
Prison Break
Det hatar jag med.
Spännande och SJUK humor.
Sk*t bra,Den är den bästa serien jag har sätt TIPS: om ni inte pallar vänta ladda hem alla avsnitten.
fortsättning följer av Seler: Utan Svensk text.
Jag älskar verkligen Peter Stormares roll och T-bag´s kommentarer.
'Take us to a cooler place, like AFRICA.'
'I´m gonna sing like Johnny Cash'
↗ till inläggetJag älskar verkligen Peter Stormares roll och T-bag´s kommentarer.
'Take us to a cooler place, like AFRICA.'
'I´m gonna sing like Johnny Cash'
Jag gillar ochså deras kommentarer.
Your parents must be so proud. You hit the trailer park trifecta: racist, pedophile, and stupid.
Prison Break är spännande och väldigt bra, tycker jag.
tycker också det är skit bra. men T-bag är lite fö mtcket psykiskt störd ibland
Kan det bli bättre???
Svar: Nej :D
↗ till inläggetVad tycker ni om den fantastiska serien Prison Break. Jag tycker det äger och sk*t spännande. Hatar när det blir '' Fortsättning följer''
samma här men den äger så hårt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag stör mig lite på konspirations-storyn. Såna storys suger nästan alltid. De kunde lätt ha tagit bort den biten av storyn, tycker jag. T-bag är f*n grym.
Jag tycker ochså att de kunde ta bort den delen av storyn och T-Bag är grym.
Jag ser bara på det om jag verkligen inte har något annat att göra.
Tråkigt helt enkelt.
Prison Break äger! Jag längtar tills nästa avsnitt , de sa på reklamen att många liv skulle gå förlorade...
Beskrivningen å reklamen stämmde ganska bra , tyckte synd om Vakten Bob ( Michael Cudlitz). :(
Det är en grym serie med otrolig spänning och intriger. Längtar till nästa avsnitt, undrar vad som händer då. ;)
Japp det längtar jag också till. Det jag undrar över mest är hur Michael kommer att ta det när han förstår att han ljög om att de tvättade bort mögel i A - flygeln.
↗ till inläggetJapp det längtar jag också till. Det jag undrar över mest är hur Michael kommer att ta det när han förstår att han ljög om att de tvättade bort mögel i A - flygeln.
Han förstår att han ljög om det. Han sa att han tvättade mögel i A- flygeln när han räddade sjuksköterskan när de två flydde genom A - flygeln. Han var ju tvungen att säga något som ursäkt till att han kunde alla gångar etc. Sjuksköterskan fick reda på att han ljög i slutet av programmet. Undrar vad som händer sen och om sjuksköterskan har några misstankar om Michael.
Jag forumlerade det lite fel men jag menar att jag uandrar hur han kommer att ta det när han förstår att sjuksköterskan fattar att han ljög...