tacksam för svar
Vilka andra spelkonsoller finns det?
tacksam för svar
Hur menar du då! Menar du tille exempel vilka fler konsoller det finns än GameCube, Playstation 2 och X-Box? Då känner jag i alla fall till! Nintendo: NES, SNES, N64, G&W, GB, GBC, GBA och GBASP! Sony: PSone! Sega: Saturn, Dreamcast och Sega Mega Drive! Det var nog alla (Förutom GameCube, Playstation 2 och X-Box)! :D Jag hoppas det var det här svaret du leta efter!
Atari 2000 atari 9000 atari ännu mer atari
tacksam för svar
Hur menar du då! Menar du tille exempel vilka fler konsoller det finns än GameCube, Playstation 2 och X-Box? Då känner jag i alla fall till! Nintendo: NES, SNES, N64, G&W, GB, GBC, GBA och GBASP! Sony: PSone! Sega: Saturn, Dreamcast och Sega Mega Drive! Det var nog alla (Förutom GameCube, Playstation 2 och X-Box)! :D Jag hoppas det var det här svaret du leta efter!
Han menar nog andra än de som finns inlagda som trådar här på fuska, som tex Game&watch. :P
Atari 2000 atari 9000 atari ännu mer atari
Vad är det för en konsoll? Har du någon bild eller? :shock:
Vad är Atari för något?
Det är väl något företag som skapar spel?
Vad är Atari för något?Det är väl något företag som skapar spel?
Helt rätt! Om du intresserad ska du in på dom hemsida Atari.com!
http://images.google.se/images?q=tbn:PaXJEgUjXhIJ:www.atari.com.br/historia/Dismac_VJ9000.jpg
http://www.infos.cz/raster/atari/prehled/2600.jpg
Nåra bilder.
n-gage
AMIGA.......JAg säger bara AMIGA
Vad menar du med AMIGA? :shock:
Vad menar du med AMIGA? :shock:
Det är en konsol!
bilder jag undrar vad AMIGA är
vad menar du vill du ha bilder på amiga"förvirad
"
Coolt att det är joysticks på Atari-konsollen.
tacksam för svar
HALLÅ, DU GLÖMDE GAME BUY POCKET !!!!! alla glömmer den!
Sega game gear, sega nomad, Sega MegaCD och Sega 32X finns det ju också
Atari gjorde konsoller förr. Jag har ju en gammal Atari 6400 här hemma med joysticks och allting till :). Eller om det var en Atari 9000 men iafVad är Atari för något?Det är väl något företag som skapar spel?
Helt rätt! Om du intresserad ska du in på dom hemsida Atari.com!
Gamepark och psp!
Fel! PSP är en prototyp på en kanske kommande bärbar sony konsoll liknande game boy.Gamepark och psp!