Fusion Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 GameGirl93:Där hade du rätt,tänk om någon loggar t.ex i mitt konto och skriver en massa fula ord och jag får varning för ingenting,vad ska man göra då? Admin kan kanske titta på vilka IP-adress som har varit inne i mitt konto,eller? En sak till:Tänk om en dum person loggas automatiskt i admin's eller moderatorerna's konton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Har undersökt detta närmare nu och samtliga drabbade använder sig av Telia. Vet att Telia använder en proxy server, skulle det kunna vara så att ni kanske har den påslagen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Precis det hände för mig "Gamegirl93". Nån kom in på mitt konto och skrev onödiga trådar. Därav en av mina varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 (redigerat) Har hänt även med mig när kom upp på sidan o plötsligt ser jag att jag är inne med en annan användare! Men jag loggade direkt ut o loggade in igen med min egen användare. Admin: Jag använder inte Telia o detta har hänt mig. Så det kan vara ngt annat. Redigerat 3 Februari 2006 av Viper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 För er som det händer, skicka en detaljerad rapport via PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 (redigerat) Admin:Vad för information vill du ha,för att ifall jag kan så ska typ "undersöka" det du vill veta. Men det där med Google accelator har jag inte,efetrsom man måste väl ladda ner den,eller? Och sen vill jag veta vad proxy är och betyder..? Redigerat 3 Februari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 (redigerat) proxy = sak som gör att du kan få en annan ipadress än den du har exempelvis. ipadressen du har kan vara bra om ni ska rapportera. vilken ip du har kan du se här: http://www.myip.dk/ sedan hur ni gjorde, tid och internetleverantör om du vet det kanske... och vem du blev inloggad som. webbläsare också kanske. Redigerat 3 Februari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 De person som jag kommer ihåg och som jag blev inloggad som var:Seppy3,Old_man,Hackr,Klas Bertil (kommer inte ihåg hans namn exakt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.