tiigrr Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Jag blir tokig snart, hittar inte dendär knappen som behövs för att aktivera frågeteckens lådorna! Vart är den?? Det står ju i en av de första dörrarna på en liten väggtavla att man ska aktivera den i "det mystiska regnbågtornet" har nu kommit dit men kan inte hitta knappen! Och hur får jag fram Luigi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 I vlket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tiigrr Skrivet 31 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 I vlket spel? I super mario 64 ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Jag blir tokig snart, hittar inte dendär knappen som behövs för att aktivera frågeteckens lådorna! Vart är den?? Det står ju i en av de första dörrarna på en liten väggtavla att man ska aktivera den i "det mystiska regnbågtornet" har nu kommit dit men kan inte hitta knappen! Och hur får jag fram Luigi? 1.Den är på Mittentornet,och det är bara att trycka ner den och voila! 2.Luigi är på spökbanan,när man kommer till övervåningen till stället där dfet finns en ?-låda,hoppa upp på den,där finns en övervåning,hoppa upp ditt,öppna dörren,där ser du ett poträtt av Luigi.Hoppa in i det och hitta spöket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tiigrr Skrivet 1 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Jag blir tokig snart, hittar inte dendär knappen som behövs för att aktivera frågeteckens lådorna! Vart är den?? Det står ju i en av de första dörrarna på en liten väggtavla att man ska aktivera den i "det mystiska regnbågtornet" har nu kommit dit men kan inte hitta knappen! Och hur får jag fram Luigi? :unsure: eehm.. på mittentornet? vart menar du då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Du måsta vara Mario och gå till den dära solen på golvet i slottet.tryck på X så du styr Marios huvud så titta rakt upp i taket så kommer du till en bunos bana där du kan flyga.Det finns ett torn där man kan stanna.Landa där så ser du ett stor röd siren med ett ? på.Hoppa upp på den och gör en \\"duns i marken\\" på sirenen sen kommer du kunna ta lådorna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tiigrr Skrivet 1 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Du måsta vara Mario och gå till den dära solen på golvet i slottet.tryck på X så du styr Marios huvud så titta rakt upp i taket så kommer du till en bunos bana där du kan flyga.Det finns ett torn där man kan stanna.Landa där så ser du ett stor röd siren med ett ? på.Hoppa upp på den och gör en \\"duns i marken\\" på sirenen sen kommer du kunna ta lådorna Jo jag vet att han brukar stanna och glo upp i taket och så kommer det en pratbubbla där någon säger typ hey mario. Men sen händer inget mer :S.. Ska jag göra något mer där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 samma för mig det står bara något typ hey mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Min kompis har 150 stjärnor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jag klarade det igår! :cool: Tackar för hjälpen! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 man ska kolla upp därifrpn skenet kommer... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 man ska kolla upp därifrpn skenet kommer... :D Tänkte säga det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg