Hoppa till innehåll

?-lådorna !


tiigrr
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag blir tokig snart, hittar inte dendär knappen som behövs för att aktivera frågeteckens lådorna! Vart är den?? Det står ju i en av de första dörrarna på en liten väggtavla att man ska aktivera den i "det mystiska regnbågtornet" har nu kommit dit men kan inte hitta knappen! Och hur får jag fram Luigi?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Jag blir tokig snart, hittar inte dendär knappen som behövs för att aktivera  frågeteckens lådorna! Vart är den?? Det står ju i en av de första dörrarna på en liten väggtavla att man ska aktivera den i "det mystiska regnbågtornet" har nu kommit dit men kan inte hitta knappen! Och hur får jag fram Luigi?

 

1.Den är på Mittentornet,och det är bara att trycka ner den och voila!

2.Luigi är på spökbanan,när man kommer till övervåningen till stället där dfet finns en ?-låda,hoppa upp på den,där finns en övervåning,hoppa upp ditt,öppna dörren,där ser du ett poträtt av Luigi.Hoppa in i det och hitta spöket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blir tokig snart, hittar inte dendär knappen som behövs för att aktivera  frågeteckens lådorna! Vart är den?? Det står ju i en av de första dörrarna på en liten väggtavla att man ska aktivera den i "det mystiska regnbågtornet" har nu kommit dit men kan inte hitta knappen! Och hur får jag fram Luigi?

 

 

:unsure: eehm.. på mittentornet? vart menar du då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du måsta vara Mario och gå till den dära solen på golvet i slottet.tryck på X så du styr Marios huvud så titta rakt upp i taket så kommer du till en bunos bana där du kan flyga.Det finns ett torn där man kan stanna.Landa där så ser du ett stor röd siren med ett ? på.Hoppa upp på den och gör en \\"duns i marken\\" på sirenen sen kommer du kunna ta lådorna

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du måsta vara Mario och gå till den dära solen på golvet i slottet.tryck på X så du styr Marios huvud så titta rakt upp i taket så kommer du till en bunos bana där du kan flyga.Det finns ett torn där man kan stanna.Landa där så ser du ett stor röd siren med ett ? på.Hoppa upp på den och gör en \\"duns i marken\\" på sirenen sen kommer du kunna ta lådorna

 

Jo jag vet att han brukar stanna och glo upp i taket och så kommer det en pratbubbla där någon säger typ hey mario. Men sen händer inget mer :S.. Ska jag göra något mer där?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...