Link93 Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 hur kommer man till slotet där man ser Kalle och Långben för första gången??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Man kan inte komma dit på Kingdom Hearts. Dock om man har Kingdom Hearts: Final Mix kan man springa runt på slottet. Även i 2:an har man möjlighet att ränna runt där tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Man kan komma till disneyland! I kingdom hearts 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 1 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 gå ut på gamespot.com och gå in på bilder på det så får ni se att man kan kan koma dit. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 gå ut på gamespot.com och gå in på bilder på det så får ni se att man kan kan koma dit. :P Jag vet att det finns enstaka bilder som antyder på detta, och jag vet faktiskt inte exakt var dom kommer ifrån, men jag kan garantera att den världen faktiskt inte finns i KH. Och hur jag vet det? Det finns 3 anledningar. 1. Sora har inte kalle eller Långben med sig. Det finns förvisso stunder då man inte har dem med sig, men jag finner det föga troligt med tanke på att detta är deras "naturliga" värld. 2. Det skulle inte ha någonting med handlingen att göra. Du kommer märka detta allteftersom spelet går vidare. 3. Jag har personligen varvat spelet flera gånger utan att hitta någonting som antyder på att man skulle till slottet bredvid Traverse town. Frågan är dock varför den här bilden finns här. Jag kan inte säga någonting säkert, men det kan vara så att bilden har blivit förväxlad med Kingdom hearts: Final mix. Jag har till exempel sett bilder där Sora kämpar mot en blå jätte-mushroom på Soras Ö. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 1 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 jag tror dig inte riktigt :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop eye Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 (redigerat) Vad är indom hearts finalmix??? Redigerat 2 Februari 2006 av pop eye Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 (redigerat) Vad är indom hearts finalmix??? Kingdom Hearts: Final Mix är en annan version av det vanliga KH, men tyvärr vet jag inte alltför mycket om det då det bara har släppts ut i Japan. Det enda jag vet om det är de bilder jag snappat upp, som till exempel det här nedan. Jag tror inte att det är så många som har spelat "vanliga" KH och kommer ihåg en sån här scen. Redigerat 2 Februari 2006 av DS89 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 2 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 vad har det med det här att göra?????????? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 vad har det med det här att göra?????????? <_< Jag menar att jag tror att bilden med Sora i slottet i själva verket kommer från Kingdom Hearts: Final Mix, och detta är det troligaste tills dess att någon annan kan säga att man faktiskt kan åka dit och isåfall hur. Själv tror jag dock inte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Jag har precis som DS89 klarat spelet flera gånger och aldrig ens hittat en anledning att åka dit.. jag har hittar alla dalmatinernas valpar.. har det ulitmate weapon och jag , kalle och långben e alla i lv 100.. så det e bara att acceptera: Det går inte att komma till Disney Castle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 4 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Har ni klarat av alla extra bossar och hittat alla trinitys :visslar: :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg