Gäst Soffan Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Tsch... Hitta alla trinitys är väl lätt. Dock alla extra bossar har man ännu inte funnit. Men ovasett vad så kan man ej komma till slottet på Kingdom Hearts. Men dock på KH: Final Mix & Kingdom Hearts 2. (Kanske också KH: Chains Of Memories, inte säker.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
clanke Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Tsch... Hitta alla trinitys är väl lätt. Dock alla extra bossar har man ännu inte funnit. Men ovasett vad så kan man ej komma till slottet på Kingdom Hearts. Men dock på KH: Final Mix & Kingdom Hearts 2. (Kanske också KH: Chains Of Memories, inte säker.) Om du undrar vilka extra bossarna är så är de. Kurt Ziza Prata med mattan i agrabah efter klarat hollow bastion. Sephirioth kör platnium match i colloseum efter klarat hollow bastion. The Phantom flyg till klocktornet i neverland efter klarat hollow bastion. Ice Titan kör gold match i colloseum efter klarat hollow bastion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Stod det något i mitt inlägg om jag ville veta det ;) Oavsett vad så är jag redan fullt medvetet om de bossarna som du räknat upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg