Hoppa till innehåll

Kingdom Hearts


Link93
 Dela

Rekommendera inlägg

Man kan inte komma dit på Kingdom Hearts. Dock om man har Kingdom Hearts: Final Mix kan man springa runt på slottet. Även i 2:an har man möjlighet att ränna runt där tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gå ut på gamespot.com och gå in på bilder på det så får ni se att man kan kan koma dit. :P

 

Jag vet att det finns enstaka bilder som antyder på detta, och jag vet faktiskt inte exakt var dom kommer ifrån, men jag kan garantera att den världen faktiskt inte finns i KH. Och hur jag vet det? Det finns 3 anledningar.

 

1. Sora har inte kalle eller Långben med sig. Det finns förvisso stunder då man inte har dem med sig, men jag finner det föga troligt med tanke på att detta är deras "naturliga" värld.

 

2. Det skulle inte ha någonting med handlingen att göra. Du kommer märka detta allteftersom spelet går vidare.

 

3. Jag har personligen varvat spelet flera gånger utan att hitta någonting som antyder på att man skulle till slottet bredvid Traverse town.

 

Frågan är dock varför den här bilden finns här. Jag kan inte säga någonting säkert, men det kan vara så att bilden har blivit förväxlad med Kingdom hearts: Final mix. Jag har till exempel sett bilder där Sora kämpar mot en blå jätte-mushroom på Soras Ö.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är indom hearts

finalmix???

 

Kingdom Hearts: Final Mix är en annan version av det vanliga KH, men tyvärr vet jag inte alltför mycket om det då det bara har släppts ut i Japan. Det enda jag vet om det är de bilder jag snappat upp, som till exempel det här nedan. Jag tror inte att det är så många som har spelat "vanliga" KH och kommer ihåg en sån här scen.post-4170-1138903144_thumb.jpg

Redigerat av DS89
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad har det med det här att göra?????????? <_<

 

Jag menar att jag tror att bilden med Sora i slottet i själva verket kommer från Kingdom Hearts: Final Mix, och detta är det troligaste tills dess att någon annan kan säga att man faktiskt kan åka dit och isåfall hur. Själv tror jag dock inte det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har precis som DS89 klarat spelet flera gånger och aldrig ens hittat en anledning att åka dit.. jag har hittar alla dalmatinernas valpar.. har det ulitmate weapon och jag , kalle och långben e alla i lv 100.. så det e bara att acceptera: Det går inte att komma till Disney Castle

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...