flygon Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 ingen maxålder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Åldergräns: 0-100. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 I Amerika så är det vanligast med 11-16 åringar som spelar Pokemon. Så du kommer att sluta med Pokémon när du blir 16? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag bor inte i Amerika. ;P Jag kommer väl sluta när jag känner för det.Jag har trots allt en egen seriefigur som är en Pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Är det Rockodile? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Amen herregud Janne!HUR visste DU det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Ingen Max-ålder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Amen herregud Janne!HUR visste DU det? Du sa det någonstans. But now, back to topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 9 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Snabbt of topic igen. Har du en billd utav Rockodile ? Nu tilbaka till topic xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Jag tror att det bara är en vanlig Totodile. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 (redigerat) Med röd keps och såna vantar som inte har några fingertoppar. Redigerat 11 Februari 2006 av Tomatketchup Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg