Jockma Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Skrivet 25 Januari 2004 När man har samlat alla 'collector cards' så kommer det ju upp en ruta där det står något i stil med: You have unlocked Itchy and Scratchy movie card. Jag gick in på Options-menyn och sen till Movies, men bonus-videon var inte tillgänglig... Hur ska jag göra för att få den att fungera? :|
Gäst Spelnisse Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 asså kannibalgäddan du skriver jämt massa onödiga saker snart blir du anmäld av nån säkert!!!
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 ja kan knappt bärga mej....
Jockma Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 27 Januari 2004 "Kul"...nån som har något vettigt svar?
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 nä kassler!!man säger ziioiiiiongggg
pollenallergi Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 asså kannibalgäddan du skriver jämt massa onödiga saker snart blir du anmäld av nån säkert!!! Det du skriver är oxå spam så du ska inte säga nått!
Jockma Skrivet 28 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 28 Januari 2004 *Hostfjortisarhost* Om det finns nån admin på det här forumet så undrar jag vad f*n han sysslar med...varför stänger ni inte av dom här ärkewernerserna? Nej, eller juste, då skulle det ju inte finnas några personer kvar på det här datornördsforumet...alla skulle ju bli avstängda...
Rekommendera inlägg