incognito Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Det märks ;P Det smartaste sättet är att fråga om en avatar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 kolla klicka på bilder i google skriv t.ex pokemon så kommer det bilder du kan hitta masor av bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 lol på denna tråd.. :D _________________________________ "På min tid hade vi inga katter eller hundar. Allt jag hade var Silverhingsten, min älskade lilla pappersklämma." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 28 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Jag vet hur jag hittar bilder på google men sparar sen försöker jag ta dit bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Men radera bilden du har för tillfället annars går det inte. Se till så den är mindre än 125x125 och 12KB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 MEN LOL!!! ni måste lägga ut den på internet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.